České vysoké učení technické v Praze
Katalog ÚK ČVUTKnihovny ČVUT
 
  Vybrané záznamy:  Zobrazit vybrané  |  Uložit/odeslat  |  Vytvořit podmnožinu  |  Přidat do schránky  |  Uložit na server  
  Celý soubor vyhledaných záznamů:  Vybrat vše  |  Zrušit označení  |  Ohodnotit  |  Zpřesnit  |  Filtrovat  

Výsledky dotazu: W-Virtuální pole Z= 31390 and W-Virtuální pole Z= fel not Sl.-formát= kp; Řazeno podle: Rok, potom Autor
Možnosti řazení: Autor/Rok(s) Rok(v)/AutorAutor/NázevNázev/Rok (s)Rok(s)/Název

Záznamy 1 - 20 z 423    
 
 
(maximální počet zobrazených a seřazených záznamů je 5000) No Previous Page   Next Page
#
Autor Název Forma Rok Nakladatel Jednotky Umístění
1
Gregory, Jason, 1970- Game engine architecture / Jason Gregory. monografie 2019 Boca Raton ;London ;New York : Taylor & Francis, CRC Press, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 2/ 0)

2
Akenine-Möller, Tomas 1971- Real-time rendering / Tomas Akenine-Möller, Eric Haines, Naty Homan, Angelo Pesce, Michael Iwanicki, Sbastien Hillaire. monografie 2018 Boca Raton, FL : CRC Press, Taylor & Francis Group, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

3
Boogaart, Kent You, I, and reactiveUI / Kent Boogaart. monografie 2018 [London] : Kent Boogaart, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

4
CDVE (Conference) 2018 : Cooperative design, visualization, and engineering : 15th International Conference, CDVE 2018, Hangzhou, China, October 21-24, 2018, Proceedings / Yuhua Luo (ed.). monografie 2018 Cham, Switzerland : Springer, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

5
Fisher, Danyel Making data visual : a practical guide to using visualization for insight / Danyel Fisher and Miriah Meyer. příručky 2018 Beijing ;Boston ;Farnham ;Sebastopol ;Tokyo : O’Reilly, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

6
Korte, Bernhard, 1938- Combinatorial optimization : theory and algorithms / Bernhard Korte, Jens Vygen. monografie 2018 Berlin, Germany : Springer, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

7
Smith, Matt Unity 2018 cookbook : over 160 recipes to take your 2d and 3d game development to the next level / Matt Smith. monografie 2018 Birmingham ;Mumbai : Packt, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

8
Aukstakalnis, Steve Practical augmented reality : a guide to the technologies, applications and human factors for AR and VR / Steve Aukstakalnis. monografie 2017 Boston :Columbus ;Indianapolis ;New York ;San Francisco ;Cape Town ;Amsterdam ;Dubai ;London ;Mad Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

9
Fictum, Casey What’s different in VR UX ? / Casey Fictum. příručky 2017 [San Francisco] : [Apple], Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

10
Lanham, Michael, Augmented reality game development : create your own augmented reality games from scratch with Unity 5 / Michael Lanham. monografie 2017 Birmingham : Packt , Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

11
LaViola, Joseph J. 3D user interfaces : theory and practice / Joseph J. LaViola Jr., Ernst Kruijff, Ryan P. McMahan, Doug A. Bowman, Ivan Poupyrev. monografie 2017 Boston :Columbus ;Indianapolis ;New York ;San Francisco ;Amsterdam ;Cape Town ;Dubai ;London ;Mad Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

12
Linowes, Jonathan Augmented reality for developers : build practical augmented reality applications with unity, ARCore, ARKit, and Vuforia / Jonathan Linowes,‎ Krystian Babilinski. monografie 2017 Birmingham ;Mumbai : Packt, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 2/ 0)

13
McCaffrey, Mitch, Unreal Engine VR cookbook : developing virtual reality with UE4 / Mitch McCaffrey. monografie
Boston ;Columbus ;Indianapolis ;New York ;San Francisco ;Amsterdam ;Cape Town ;Dubai ;London ;Mad Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

14
Miller, James D., Big data visualization / James D. Miller. monografie 2017 Birmingham : Packt Publishing,Mumbai, [India] :. Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

15
Perea, Pablo UX design for mobile / Pablo Perea, Pau Giner. monografie 2017 Birmingham : Packt, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

16
Pharr, Matt Physically based rendering : from theory to implementation / Matt Pharr, Wenzel Jakob, Greg Humphreys. monografie 2017 Amsterdam : Elsevier :, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

17
Sellers, Graham Vulkan programming guide : the official guide to learning vulkan / Graham Sellers. monografie 2017 Boston ;Columbus ;Indianapolis ;New York ;San Francisco ;amsterdamCape Town ;Dubai ;London ;Madri Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

18
Wang, Kai Freeform optics for LED packages and applications / Kai Wang, Sheng Liu, Xiaobing Luo, Dan Wu. monografie 2017 Hoboken, NJ : Wiley, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

19
Bridson, Robert, 1976- Fluid simulation for computer graphics / Robert Bridson. monografie 2016 Boca Raton :London ;New York : CRC, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 2/ 0)

20
Egenfeldt-Nielsen, Simon, 1975- Understanding video games : the essential introduction / Simon Egenfeldt-Nielsen, Jonas Heide Smith, and Susana Pajares Tosca. monografie 2016 New York ;London : Routledge, Globální knihovní jednotky
UK - knihovna Dejvice( 1/ 0)

No Previous Page Next Page

Můžete změnit zadání dotazu:
Vyberte bázi:
 

Filtruj výsledky: (X)

Aleph logo